Útmutató - Hogyan állítsuk be a szolgáltatások időpontjait helyesen
A szolgáltatások időpontjainak helyes beállítása az alapja minden foglalási rendszernek. Lehetővé teszi, hogy az ügyfelei csak az Ön által meghatározott időpontokban foglaljanak. Ebben a cikkben bemutatjuk az összes beállítást, amely a szolgáltatások időpontjára vonatkozik.
1. Munkaidő
A szolgáltatás mindig az adott munkavállalóhoz / dolgozóhoz van rendelve, aki végzi azt. Minden dolgozónak saját munkaideje van. Ez azt jelenti, hogy a szolgáltatás csak az adott dolgozó munkaidejében lesz elérhető.
Ezt a beállítást a Munkaidő szekcióban találja meg. A munkaidő mellett beállíthatja a szüneteket / elérhetetlenségi időszakokat is, amikor a szolgáltatás nem lesz elérhető. Például ebédszünet stb.

2. Szolgáltatás elérhetősége
Ahogyan az előző bekezdésben olvashatták, a szolgáltatások csak az adott dolgozó munkaidejében elérhetők, aki végzi azokat.
Ha azonban egy speciális időablakot szeretne kijelölni a szolgáltatás számára (a munkaidőn belül), például egy jógaóra, amely minden szerdán 19:00 és 20:00 között zajlik, akkor ezt a szolgáltatás beállításainál a Szolgáltatás elérhetősége (Haladó)
Ügyeljen arra, hogy ha például 60 perces szolgáltatást állít be szünettel 30 perces szünettel a szolgáltatás után, akkor minimum 90 perces időablakot kell kijelölnie. A szolgáltatás utáni szünetet is beleszámítjuk a szolgáltatás idejébe.

3. Szolgáltatás kezdési időpontja
Fontos beállítás, amire figyelni kell, a szolgáltatás kezdési időpontja.
A mi foglalási rendszerünk lehetővé teszi, hogy beállítsa a szolgáltatások kezdési időpontját. Például szeretné, hogy a szolgáltatás mindig egész órakor kezdődjön. Vagy szeretné, hogy minden 15. percben kezdődhessen. Mindez egyedi beállítás kérdése.
Ezt a paramétert a Beállítások -> Foglalás beállítások menüpont alatt találja meg, a Szolgáltatások kezdési időpontjainak intervalluma néven.
Miért kell erre figyelni? Ha például egy szolgáltatást 19:30 és 20:30 között állít be, és a szolgáltatások kezdési időpontjait egész órára állítja, akkor ez a szolgáltatás nem lesz elérhető, mivel nem egész órakor kezdődik.
4. Minimális óraszám és maximális napok száma
Még mindig a foglalás beállításainál maradunk, és bemutatunk két további beállítást.
Az egyik a Minimális órák száma a foglalás előtt. Ha például egy wellness központot üzemeltet, és szaunát kínál szolgáltatásként, amit először fel kell melegíteni, akkor ez a beállítás biztosan hasznos lesz.
Beállíthatja, hogy hány órával előre szükséges a foglalás létrehozása. Ha 0-ra állítja, akkor akár 1 perccel a tervezett időpont előtt is lehet foglalni.
A második beállítás neve: Maximális napok száma, amelyek a foglalási űrlapon elérhetőek a nyilvánosság számára. Ahogy a neve is sugallja, beállíthatja, hogy hány nappal előre legyenek elérhetők az időpontok az ügyfelek számára.
Michal Sejč 04.06.2023